Pyjamasbyxor

Imorse fick jag ett samtal från blodcentralen att de hade ont om min blodtyp och att de behövde mig, 30min efter att de ringt. Men så snart kunde jag inte infinna mig nere i stan redo för att lämna blod. Absolut inte på en stressad och tom mage, då lär jag ha svimmat på vägen hem. Jag fick en tid imorgonbitti istället, då ska jag iväg och göra gott för mänskligheten!

Idag är en riktigt seg dag, har inte riktigt kommit igång än. Mest pysslat med saker här vid datorn, så lite har jag fått gjort. Men jag sitter fortfarande i pyjamasbyxorna. Jag ska iväg med A-S till Herrhagen, så det är nog bäst att jag sätter lite fart.

Jag försöker få till en dejt med en vän för att lämna av hennes födelsedagspresent, men hon verkar inte så värst ivrig att få den eftersom jag aldrig hör från henne. Jag får se om jag får chansen att lämna av den någon dag, köpte den trots allt för en månad sen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0