Inget att hänga läpp för

http://www.connex.no


Jag är vanligtvis en sådan person som gärna vill vara förberedd på allt. Men idag tänkte jag "äh, så det är lite grått på himlen. Det kommer säkert inte att regna" när jag satt och väntade på bussen ner mot stan. Tror ni inte jag gick hem från bussen efter en kort tur på stan i spöregn? Jag ska f.o.m. nu alltid ha ett förbannat paraply i min väska. Pissväder är vad det är. Nu däremot tittar solen fram genom molnen, kunde den inte gjort det tidigare?

Visst är det typiskt att man inte hittar ett enda plagg när man åker ner till stan enbart för att shoppa lite? Har man däremot varken har tid eller pengar kan man göra riktiga fynd. Men nu när jag verkligen ville hitta något så fann jag nada. Men men, inget att hänga läpp för. Jag sparade några slantar istället. Jag får se det som så istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0