Höstväder <3

På promenaden förut idag kändes det som om hösten har hittat hit. Det var friskt i luften och solen värmde fortfarande en aning, härligt! Hösten är nog min favoritårstid då man kan gå i stickade tröjor men man behöver ändå inte alltid ha jacka på sig. Jag är inget fan av sommaren, gillar inte värme (vilket kan vara orsaken till avsaknaden av varma utlandsresor för min del). Så idag är det en perfekt dag!

Igår åkte jag på en liten tur till Örebro med mina föräldrar. När vi skulle åka hem sa systerdotter N "Jag vill inte, absolut inte att dom ska åka hem", men tyvärr så kunde vi inte stanna.

Nu ska jag vara en gullig sambo och vika tvätten och sedan ta tag i disken.

Just ja, ni har inte sett min nya hårfärg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0