Fredagsmys ♥

Ja, idag är det fredag! Inte för att jag har något speciellt planerat, men fredag är alltid något man ska vara glad över tycker jag. Så man har något att se fram emot under resterande dagar av veckan.

På måndag börjar allvaret igen, i tre månader (eg fyra om man räknar med den slappaste kursen på hela universitetet) har jag varit ledig. Men på måndag som sagt ska jag tillbaka till skolbänken igen. Böckerna är reserverade, väskan är iordninggjord med nytt kollegieblock, fräscha pennor (som faktiskt fungerar) och tic tac's. Det ska bli kul! Iofs kommer jag att börja i en helt ny klass, men jag hoppas att råka på några från den gamla klassen som jag inte har sett under hela sommaren.

Dags för en tur ner till tvättstugan.. Ja, trots att jag tvättar på en fredag är det ändå en bra fredag.


Kommentarer
Postat av: Annso

Undra vilka jag kommer att läsa med.

2010-08-27 @ 19:46:22
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0