Vilket väder!

En sån härlig dag! Hoppas att det inte dröjer en vecka tills det är sånt här fint väder igen, det får gärna hålla i sig i minst några veckor för min del.

Det fina vädret har upplevts både ute på tomten och på balkongen i solskenet. Hunden är den värsta soldyrkaren av oss alla här i hemmet.

McDonalds

Jag, Dennis och Michelle tog en promenad till McDonalds och åt lite mat och lite glass. Jag var främst ute efter glassen. När jag hade lämnat av Dennis vid bussen och återvänt hem har jag fyndat massa kläder på H&Ms internetshop. Men det dröjer till v.20 innan de anländer.

Nu ska jag ta och sätta mig och skriva lite på min rapport som ska vara klar till helgen, så det är egentligen ingen brådska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0