Relax, take it easy

I dag börjar mitt påsklov, eller som det ska heta enligt skolan skrivvecka. Och mitt arbete har jag faktiskt börjat med, dock väldigt smått än så länge. Men det är iaf en början.

Påsken firades hos föräldrarna i Vålberg tillsammans med hela familjen, utom Dennis som hade besök av hela sin familj här i stan. Tråkigt nog blev lilla Luna sjuk, hoppas inte jag åker på det. Fast det är bättre nu när jag är ledig och inte när jag ska tillbaka till VFUn nästa måndag.
Vädret har varit strålande som på de flesta platser i Sverige, tyvärr höll det sig inte i mer än två dagar. Men solskenet kommer tillbaka, så småningom.

I dag ska jag plocka här hemma med allt som blivit åsidosatt under min praktikvecka. Saker som tvätt, städning och sen ska jag ha ett litet hemmaspa ikväll. Nu ska jag lägga mig på spikmattan en liten stund. Ni kan få en länk till min playlist med bara lugna och sköna låtar, RELAX kallar jag den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0