Lista

Jag hittade en lista i Emelies blogg som jag norpar ^^

Bästa veckodagen: Torsdag
Humör: Lugn
Favoritgodis: Lösgodis eller choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Bläckfisk
Kläder just nu: Morgonrock och pyjamas
Musik just nu: Ingen musik, film däremot.
Favoritsaft : Jordgubb
Dagens längtan: En kopp kaffe
Hur många kuddar sover du med:
 Två
Spelar du nåt instrument: Luftgitarr
Dagens frisyr: Nytvättat
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Bio eller promenad: Promenad
Dagens borde: ... börja skriva på min rapport!
Dagens fundering: Vad ska jag ha på mig i morgon?
Snarkar du? Inte enligt mig själv, men enligt D så kan jag göra det
Rädd för insekter? Nej, men jag vill inte gärna ha dem på mig eller i min säng
Det här är jag bra på: Att vara ärlig mot mig själv
Vad vill du jobba som? Förskollärare
Chips eller godis? Godis
Skriver du dagbok? Nej
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Japp. Lite här och där
Hur många syskon har du? Två storasystrar
Är du rädd för blod? Nej, jag ger bort det
Anser du att du är stark? Mentalt, ja. Fysiskt, inte lika mycket
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe eller te? Kaffe
London eller Paris: London är ett framtida resemål
Favoritfärg: Grön
Född: Karlstad, Värmland.
Nationalitet: Svensk, Holländsk (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0