Kryssning!

Veckans praktik har gått som smort och det har inte varit så värst jobbigt att gå upp dessa tidiga mornar. Men i dag är det som ni alla vet fredag vilket betyder att det är slut på jobb för några dagar. I morgon ska jag åka på kryssning med Dennis och halva hans släkt för att fira hans far som fyllt år. Det kommer att bli skitkul! Jag återvänder redan på söndag kväll så det är ingen långresa jag drar iväg på.

Ikväll blir det lugna gatan för min del. Ska ta och packa min väska inför helgen och även packa hundens grejer då hon ska åka iväg till mina föräldrar som ska vara hundvakt. Alla får en liten semester helt enkelt.

Jag har massa bilder som jag tänkt lägga upp, men varje gång jag sitter här så ligger sladden som behövs till datorn alldeles för långt borta... Det blir nog lite bilder efter helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0