KÄNDISAR!

Vem satt bakom mig om inte självaste Plexus från Gladiatorerna under middagsbuffén ombord på Birka Cruise. Sen såg jag även en kille som varit med i Idol när han stod på scenen och friade till sin flickvän. På tåget hem åkte jag tillsammans med Bengt Alsterlind, han fick blev erbjuden men ingen annan.... Vilket gjorde mig en aning bitter. Båtresan var f.ö. lyckad och jag hade riktigt trevligt. Jag tog det nog lugnast av allihopa då min röst försvann redan lördag kväll. I morse när jag vaknade hade jag ingen alls, fick viska till Dennis att han fick ringa och sjukanmäla mig från praktiken. Pinsamt! "Hej, mitt namn är Dennis, Linnéas pojkvän. Jag ringer för att sjukanmäla henne, hon är förkyld och har tappat rösten" jag kände mig som ett litet barn!

Mamma och pappa kom hem till mig med Michelle som har varit hos dem över helgen, sen hjälpte de mig till affären så jag kunde handla. Hade ju tömt kylen inför resan. Sen blev det en svalkande glass på det också, underbart för min hals!

Nu sitter jag här, har nyss ätit en pastasallad som jag gjord och smuttar på en kaffe med lite smaktillsatser i. Ska ta och kila ner till tvättstugan strax och fortsätta med det.

BILDER KOMMER SENARE ELLER I MORGON, LOVAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yepp, det äre. :) Håller på med kursen just nu.

2010-04-19 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0