I dag har jag:

 »   Badat Michelle inför hennes besök till veterinären i morgon
 »   Städat golvet i badrummet efter att ha badat Michelle...
 »   
Planerat middagen (fisk och potatis)
 »   Pluggat
Bild från: www.proviva.com
Ja, denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag var helsäker på att jag skulle vara frisk i dag och att rösten skulle ha kommit tillbaka. Jag hade 1 rätt av 2, rösten är tillbaka. Men istället för att bli frisk blev jag dunderförkyld mitt i natten. Hosta, halsont, snuva och hela rubbet på en gång. Jag gick upp 5.50 för att känna efter om jag orkade åka iväg till praktiken, men beslöt mig snabbt för att stanna hemma för att inte smitta ner ordinarie personal. Jag satt uppe till 6.30 då jag kunde ringa in och sjukanmäla mig och lyckades sedan få lite välbehövd sömn.

Nu såhär på eftermiddagen mår jag rätt ok, hoppas verkligen att jag kan ta mig iväg i morgon. Jag har redan missat en dag innan denna och jag vill inte ha fler. Nu sitter jag här och dricker ProVivas nya(?) dryck Hallon och Granatäpple, den är hur god som helst! Testa den.

Jag har pluggat lite och skrivit ner en hel del i rapporten. Bara jag satte i gång så flöt det på väldans bra. Jag är långt ifrån färdig, men jag är iaf halvvägs nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppade av kursen. Kändes inte helt rätt, så jag slutade. Jag hade nog inte heller pallat att jobba till 3-4tiden på nätterna. ;P

2010-04-21 @ 17:56:12
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0