Filmkväll

D och jag från våra bästa sidor




I dag har jag haft en effektiv dag efter att jag druckit en kopp kaffe. Jag har fixat med massa småsaker som har behövts omhändertas i ett tag nu. Disken fick sig till och med en omgång!

Jag passade på att diska medan jag hade en kladdkaka inne i ugnen som jag skulle ta med till Ann-Sofie. Den blev kanongod med en sked jordnötssmör i smeten. Mums!



Nu är det snart filmkväll här, Vantage point skall beskådas i sällskap av läsk, jordnötsringar och Dennis såklart. Jag hoppas att filmen är bra.

 


Kommentarer
Postat av: Annso

Tack för den fina kakan. :D

Jag skriver om den sen när jag är pigg och allert :D

2010-04-26 @ 06:52:25
Postat av: Viola

Kladdkaka är alltid gott! Gjorde Leilas kladdkaksmuffins, de va så otroligt goa!

2010-04-26 @ 16:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0