Vimsigt värre

Bild tagen från tele2.se som jag modifierat.



När man fyller i en blankett om att få autogiro förväntar man sig att få det, och inte en e-faktura istället. Att jag dessutom fick en påminnelseavgift eftersom jag inte betalade e-fakturan gjorde mig inte något gladare. Men efter två samtal och hjälp av en trevlig kille ordnades allt och jag blev glad igen. Tack för hjälpen!
(Jag tänker inte säga vilket företag det handlar om)

I morse börjades dagen med en rask promenad genom skogen. Jag har inte ätit någon ordentlig frukost än utan bara druckit ett glas juice. Snart ska jag ta mig en redig frukost. Sen ska jag klura på vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0