Tisdag

Igår blev dagen inte alls som jag planerat den. Jag åkte aldrig iväg till varken stan eller till Helena. Maten fixade jag inte förrän sent på kvällen. Pluggandet var jag färdig med redan kl.17. Det enda som stämde in var nog promenaderna med Michelle.

I dag började dagen hiskeligt tidigt, redan 5.45 då jag vaknade av mig själv. Såklart lyckades jag somna om precis innan väckarklockan skulle ringa. Men jag lyckades till slut att ta mig upp ur sängen för att gå ut med Michelle. Sen in igen, slängde i mig en halv risifrutti, fixade iordning mig och började promenera till bussen när det var dags. I skolan var det en ganska avslappnad dag. Jag har lärt mig ett knep gällande anteckningarna från föreläsningarna om gör att jag hinner få med nästan allt de säger och visar på sin älskade oh-apparat. Perfekt!

I dag ska jag lägga arbetet åt sidan och bara känna mig nöjd. Det är först ikväll som jag ska få lite tvivel över det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker du kan dela med dig av det knepet till storasyster då ;)

2009-09-08 @ 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0