These boots are made for walking

Mina boots
Morgonpromenaden med hunden görs alltid iförd dessa stövlar. Gräset är nämligen blött på morgonen när daggen ligger kvar, då drar man på sig stövlarna och ser glad ut. Väldigt glad.

Föreläsningen vi hade i dag var inte så värst givande för min del. Jag hann knappt med att anteckna vad han sa eller vad han visade på sin pp-presentation, då han pratade om olika saker hela jäkla tiden. Men jag fick iaf ner en del av det på papper, om det finns någon logik i det jag antecknat återstår att se.

Snart åker Ann-Sofie till det stora landet i väst. Närmare sagt på fredag morgon. Jag är liiite avundsjuk, men sen tänker jag på svininfluensan som jag säkert skulle lyckas dra på mig därborta. Då känns det bra att stanna hemma i det fina höstiga Sverige.

Nu är det dags att göra något lite mer vettigt av min tid. Kanske skulle ta en omgång i garderoben och vika iordning i hyllorna. Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0