Seminaruim nästa

Moi
Nu är arbetet inskickat och utskrivet inför seminariet i morgon bitti. Jag är riktigt nöjd över att min grupp är den första att ha seminarium, då hinner jag inte börja oroa mig för saker och ting. Det är bara att kliva på bussen, gå till pressbyrån och köpa en latte, leta upp salen och sätta igång. Jag kommer nog knappt ha hunnit vakna innan det sätter igång om jag känner mig själv rätt.

Snart är det dags för Idol, måste hålla utkik efter Dennis kusins sambo som är med. De hade sagt till honom "Du är en sån där som skriker på gymmet va?" haha ^^. Det måste jag bara se! Fast de kanske inte visar mer från Sthlm ikväll?

Dags att krascha i soffan!

P.s. Lock-schampot är testat och godkänt. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0