Se upp för stjärnätande krokodiler!

I natt kunde jag såklart inte sova ordentligt. Det är alltid så när jag vet kvällen innan att det är något viktigt dagen efter. Då sätter mina hjärnspöken igång och jag kan inte sova. Jag la mig strax innan 24:00 och vaknade igen kl. 02:00 och trodde jag hade försovit mig. Hur som helst, jag kom iväg till skolan och mötte upp Helena och Monika. Seminariet gick galant och jag satt faktiskt inte tyst som jag trodde jag skulle göra.

Efter det åkte jag hem och åt frukost, läste lite i nästa bok vi kommer att jobba med och gick ut med Michelle. Jag gick förbi dagiset och hälsade lite på dem från andra sidan staketet. Jag är inte så poppis när jag kommer med hunden, då är hon i fokus. Två grabbar berättade för mig att en av dem hade sett en krokodil som hade klättrat upp på en jättehög stege och ställt sig på ett jättehögt hus och ätit upp alla stjärnor! Men som tur är såg ena grabben detta och tog sitt svärd och skar upp magen på den elaka krokodilen och släppte loss alla stjärnor. Så om allt gått som det ska borde vi se stjärnorna på himlen ikväll, det känns tryggt. Jag märkte inte ens att krokodilen tagit dem! :)

Nya träningsskor från Stadium
Jag åkte senare in till stan för att gå runt lite, mest för att det var så fint väder och dels för att jag skulle hitta ett par nya träningsskor. Och se på fan, det gjorde jag! Vita och röda dessutom, precis de färgerna jag ville ha. Så nu ska jag sätta igång med träningen igen. Nog för att jag promenerar drygt en timme om dagen med hunden, men jag vill komma till gymmet igen och köra styrka också.

Nu ska jag ta och sätta mig i solen på balkongen tillsammans med mitt lilla zoo som samlat sig där ute.


Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Vilken tur schampot funkade då :) Var det drygt?

Härligt att börja träna :) Jag har velat det ett tag men svårast är väl att komma igång :P

2009-09-10 @ 20:25:58
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0