Ny skrivare!

Samsung ML-1640Min datahörnaYes, nu är det gjort. Nu har jag köpt mig en riktigt snabb skrivare. Det är lika bra nu när jag har börjat skolan och det är massa som ska skrivas ut. Den kostade inte farligt mycket heller, och så är den rätt så söt (ja, en skrivare kan vara söt).

Såhär ser min datahörna ut nu efter den nyaste tillökningen ->

I dag är det, som säker ingen gått miste om, fredag! Jag var ledig från skolan i dag, iaf från lektioner. Men vi i min studiegrupp beslutade sig för att ses i dag och gå igenom frågorna vi fått och diskutera inför den kommande tentan.

I kväll vet jag inte riktigt vad det blir. Ska iaf träna en sväng men det gör jag här hemma. Jag har blivit riktigt duktig och tränar nästan varannan dag nu (beroende på hur illa träningsvärken är). Så ikväll ska jag mysa med lite chokladpudding med banan och strössel, det var evigheter sen jag åt det sist. Dennis jobbar så jag ska nog passa på att se någon dålig chick flick som han säkert skulle gnälla över om han hade varit hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0