Inglourious basterds

Bilden är från sf.se
I kväll har jag och Dennis varit på bio, Inglourious basterds. Filmen var huuuur bra som helst! Se den om du inte sett den än. Absolut värd varenda penning! Jag var kissnödig genom nästan hela filmen, men ville inte lämna salongen ifall jag skulle missa något. Så bra var den.

I kön till popcornen står jag och Dennis och dividerar om vilken meny vi skulle köpa. Då helst plötsligt vänder sig flickan om som stod framför mig och utbrister ett "HEJ!" och jag kunde inte riktigt placera varifrån jag kände igen henne. Men efter två sekunder ser jag att det är ett gammalt kotten-barns storasyster. Hon skulle se på G-Force, den där hamsterfilmen, men sina kompisar och en vuxen. Hon är så himla rar :) Hon berättade att lillasyster (som gick på Kotten där jag jobbar/jobbade(?) var hemma och åt godis istället för att gå på bio.

Nu när vi är hemma igen är lägenheten redan överfull av testoteron och töntfaktorn är skyhög. Tv-spels kväll. Jag avskärmar mig här vid datorn och försöker överrösta deras väsen med Spotify

I morgon är det dags för Sandras födelsedagsfest. Sen efter det blir det nog krogen, vet bara ännu inte vart vi hamnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0