Höstväder

Nu tycker jag att det officiellt sett är höst. För i dag var jag tvungen att ha på mig västen när jag har gått ut med hunden. HÄRLIGT! Jag vill kunna använda min nya mössa jag köpte för mer än en månad sedan, jag var redo för hösten redan då. Bring it on, sistah.

Vad har jag sysselsatt mig med under dagen som gått? Jo jag har lagat lite mat, ätit lite mat, promenerat med hunden, tittat på Bee movie, halva Mamma Mia, ätit lite mer, köpt schampo på nätet för mkt mer pengar än vad jag brukar. Jag har nämligen varit till frisören nu i veckan, så jag passar på att unna mig lite fina grejer då.

I dag har Dennis syster Sandra sin födelsedagsfest här i Karlstad, men jag kände mig inte alls pigg på att gå. Så jag stannade hemma och bäddade ner mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0