Höstpromenad

Michelle
Igår tog jag och Michelle en mysig höstpromenad i skogen upp till Svinbäcksberget. Jag är riktigt äcklad av fästingar, så jag har inte vågat mig ut i skogen än. Men nu är det så kallt om kvällarna så jag hoppas att alla äckelfästingar har dött nu.

Jag och Dennis köpte oss en varsin baguette efter min skola sen åkte vi hem igen. När jag kommit hem åkte jag snabbt iväg igen för att handla mat. Så nu är kyl och skafferi fulla igen. Fast i dag blir det nog något enkelt, är sugen på pannkakor med glass.

Dennis köpte något nytt spel i dag, så han har bjudit över Rickard och Filip. Det är töntkväll för hela slanten här. Jag håller mig som vanligt ifrån det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0