Ett oändligt äventyr!

Liedman, Sven-Eric (2001)I dag har jag umgåtts med Sven-Eric Liedman på kvällskvisten. Hans olika teorier om kunskap är kanske inte det kvällslektyr jag skulle valt från början, men måste man så måste man. Jag har kommit en bit på vägen nu med inlämningsuppgiften som ska vara inlämnad nu på onsdag, vilket känns skönt. I morgon kommer jag nog sitta med min "lilla" bok på ca 400 sidor. Tack och lov behöver jag inte läsa varenda sida, men det är väl närmare hälften känns det som.

Moi
Innan jag dök ner i boken i dag så har jag och D städat lägenheten och jag har även bjudit mina föräldrar på äppelpaj efter en liten tur till Bergvik. Där fyndade jag strumpbyxor, benvärmare och extra tjocka strumpor inför hösten/vintern.

Nu ska jag borsta tänderna och dyka ner i pyjamasen för att bädda ner mig i filten i soffan. Kanske ska ta en kopp oboy innan jag sätter igång med kvällsbestyren.

God afton, god kväll och god natt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0