En olycka händer så lätt

Bild tagen från: http://blogg.kristianstadsbladet.se
I dag har jag och Dennis varit hundvakt åt en "liten" golden-valp vid namn Pelle. Han var riktigt förtjust i Michelle som var några storlekar mindre trots att han bara är en valp. När Dennis åkte och jobbade så var jag ensam med två sovande hundar, så det var en enkelt match. Valpen skällde en gång när det var dags att gå ut, då var det bara att släppa det man gjorde, dra på sig skorna, bära ner isbjörnen och låte honom göra sitt. Tog det för lång tid hände det en olycka. Lägger ut bilder i morgon.

Efter hudpassningen åkte jag med mina föräldrar till Maxi och köpte en grind att ha för att hålla Michelle utanför köket när vi äter och till mig köpte jag en stor godispåse. Det är ju både Efterlyst och True blood ikväll! Jag såg på reklam för 9:an igår att nya avsnitt av The Office som också är en storfavorit hos mig. Haha, jag kommer sitta som klistrad framför tvn nu i höst, speciellt eftersom Greys anatomy börjar nästa vecka också ^^



Kommentarer
Postat av: Mikaela

men gud jag är jättedålig på sånt där nea...hur drar man ner på kolhydrater??? va ska man äta då? :D tacksam för tips:)

2009-09-24 @ 09:26:44
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tack för tipset:) men grönsaker och frukt? det är väll bra? det vill jag allt fortsätta äta=)

2009-09-25 @ 17:35:37
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0