Är jorden platt eller rund?

Det var väl typiskt? I går när jag äntligen tänkt skriva något här så kan jag inte logga in. Blogg.se i ett nötskal.

Den andra och sista föreläsningen för dagen i dag var helt och hållet värdelös. Jag förstod inte ett smack av vad de snackade om, eller rättare sagt. Jag orkade inte förstå. De bara babblade på om att jorden är platt, nej den är rund. Fast det beror på vart man står. Allt är rätt och allt är fel. Osv. Jag och Helena satt mest och skrattade åt killen som satt två rader framför mig som satt och kollade på Mr. Bean på sin dator istället för att ta del av föreläsningen.

I morgon kväll ska jag iväg till Ann-Sofie en sväng och ha lite kul. Hon har bjudit över lite folk för lite prat och lite vin. I mitt fall cider, jag gillar inte vin. Efter det blir det nog någon krog.

Nu ska jag fortsätta mitt städande innan jag tar till den andra boken i min inlämningsuppgift. Hej å hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0