Uppdatering

Jag vet, jag vet.. Jag är hemskt dålig på att skriva här nu för tiden. Det är bara det att jag har fått mig ett liv serrni, har inte tid att sitta här varenda dag ;)
Skämt och sido, men tiden har faktiskt blivit mindre nu när jag har hittat massa andra och nya bra saker att lägga den på istället för att sitta här och uggla.


I torsdags åkte jag och syster Jenny ner till Ullared. Nyckelorden är:

Tidigt . Stillasittande bensträckare . Apelsinjuice . Trögt tanklock . Fartpolis . Böter .
Ingen kö . Fynd . Julklappar . Hamburgare . Vinterskor . Sur GPS . Samhället Åsa . Choco kaffe.

I går var jag och hälsade på Skattkärrskolan där jag ska ha min VFU (om jag inte byter inriktning). Jag kan i ärlighetens namn inte få ett stadigt grepp om vad en fritidspedagog sysslar med. Inte ens efter att ha spenderat en eftermiddag med en sådan. Är det lektant, läxhjälp eller en lärare jag blir? Eller kanske en allt-i-allo? Det är förvirrande hur det är blir.


Kommentarer
Postat av: alexandra

känner precis likadant som dej. jag får inge begrepp om vad det handlar om egntligen.

2009-10-25 @ 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0