Remember my name

wildaboutmovies.comI går bjöd jag min syster Lisa på bio, det blev Fame! Det var himla synd att det var fruktansvärt lite dans i den filmen för att vara en dansfilm :-S Så det var en liten besvikelse.
Tittade in på Partaj medan jag väntade på att hon skulle komma in till stan, och det var kö igenom hela affären! Jag är glad att jag redan fixat mitt.

Något som jag lyckades med i går var att helt glömma bort litteratur- och källförteckningen i arbetet så jag fick skicka om det. Men nu är det iaf fixat och klarrrrt. Mailade över en kopia till min mentor också så han har ett ex till seminariumet på onsdag.

Jag ska ta och leta reda på lite kläder som jag ska ha i kväll, det måste vara svart och vitt.. Får gräva i garderoben och se vad jag kan finna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0