Fika

Michelle
Som jag sa, jag hade kunnat stanna hemma. Det enda läraren sa vad det som hon läste av pappret som alla redan har fått. Men, jag fikade lite med de som var där från min studiegrupp. Mysigt, har inte sett dem på hela veckan.

Stövlarna hade jag inte på mig till skolan, det blev på tok för varmt! Jag ska ha dem när det blir lite kallare men innan snön faller. Ska jag hinna tajma det tro? Än så länge är det bara löv som ligger på marken.

Senare i dag bär det av mot Helena för lite fika. Måtte jag inte glömma presenten hemma, det är en typisk sak som jag ofta lyckas med. Jag ska ställa den framför dörren så jag snubblar på den på väg ut, då kan jag inte glömma den.

Jag ska nog sätta på lite kaffe och sätta mig och läsa lite i Boktjuven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0