"Är det dörren till höger?"

Klarälven vid StadshotelletI morse efter föreläsningen skulle vi ha ytterligare en lektion, men det dök aldrig upp någon lärare till den lektionen. Och inte hade vi fått någon uppgift att jobba med, så alla gick därifrån efter ett tag. Jag åkte ner till stan för att lämna tillbaka böcker på biblioteket och fick sällskap av Helena. När vi två gick förbi McDonalds möter vi en kille från klassen och jag hälsar glatt "Hej hej!" och Helena ger mig en förundrande blick. "Det var en kille i klassen" förklarade jag för henne. "Jahaaa, jag kände inte igen honom med hörlurar i öronen" Hahah!

Efter det städade jag lite här hemma och nu sitter jag och Dempan och väntar på vår pizza. Det är alltid en utmaning när vi ska beställa för vi båda har ganska ovanliga och väldigt svenska efternamn, vilket verkar vara svårt för de på Flamingo att uttala. Så till slut efter att inte ha fått fram rätt efternamn säger killen på Flamingo "Är det dörren till höger?" Haha! Vi beställer därifrån ganska så ofta misstänker jag. Det är det värt när vi får hem pizzan på 11 minuter ;)

Laddningen
I kväll är det party på Kronoparken hos en klasskamrat. Singstar och Ankan står på agendan, hoppas på en superkväll! Jag ska ha min nya klänning på mig som jag köpte igår, den är jättesöt! Jag får se om jag fastnar på något kort ikväll så får ni se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0