Tystnad

I dag åkte lill-skruttan bort :( Så nu får jag inte se henne förrän om ca 4 månader. Det är så himla tomt och tyst i lägenheten nu. Vi har varit borta hos Dennis mamma och ätit mat och lekt med hans lillasyster Elina, men när man kom hem möttes man av det tysta. Det är så ovant när man är van att ha en hund som kommer skuttandes emot en när man kommit hem.

Fördelen att hon åker bort nu är att det passar bra med min praktik som kommer att ta upp hela mina dagar när det är dags. Då har jag inte samvete att ha en hund ensam hemma.

Nu ska jag snart lägga mig i ett bad och lyssna på musik och bara njuta av det som återstår av söndagen. I morgon är det dags för skola igen (Fan jag glömde matlådan hos Dennis mor!). Så jag ska ta och fixa en matlåda nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0