Snarktjuv

Vettat har lämnat boet för länge sedan.I morse var jag riktigt jäkla trött när klockan ringde, men jag lyckades krypa upp från min varma säng till slut. Fick åka med Helena till skolan i dag då vi hade tenta tidigt på morgonkvisten, skönt att slippa åka buss (som säkerligen hade varit försenad). Hon fick en varm choklad för besväret, jag gillar den dealen vi har. När jag får åka med får hon alltid choklad av mig.

Ja vad ska man säga om tentan? Lyckades krampa ner åtta sidor efter två timmar, men om jag skrev vad de ville läsa är en annan femma. Jag hoppas att jag slipper omtenta på denna kurs! Nästa tenta är nu på lördag som är en omtenta från första kursen, det kommer att gå galant!
Sådana här, fast inte med McDonalds-tryck på såklart.
Nu har jag kör igång en maskin så jag ska kolla på film medan jag väntar. Måste bara hitta någon bra, fantasin tar ju stopp när det finns så oändligt många filmer att välja bland.

Förresten! Mammsen är i Åmål och hon fann kaffemuggar med lock att köpa, så hon köper med åtta stycken rör åt mig! :D  P E R F E K T.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0