Seminarium - CHECK!

Seminariumet blev avklarat i går, väldig smärtfritt må jag tillägga. Jag var så upprörd över en annan sak så jag oroade mig inte alls.

Efter skolan åkte jag hem och diskade, lagade mat och bakade en kladdkaka. Jag skulle behöva diska i dag igen för det blev fullt i diskhon igen. Men först ska jag åka och handla mat och kolla på en ny vinterjacka. Den jag har nu är så kort, så jag vill ha en längre.

Snön har sakta men säkert börja komma, men det är inget som stannar kvar. Synd, för lilla hunden älskar att hoppa omkring i snön. Att hon försvinner om snön är för djup är bara roligt att skratta åt, för vips så hoppar hon upp igen likt ett rådjur.

Nu:
Frukost
Påklädning
Smink?
Handla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0