Katt på vass spikmatta

I dag har jag blivit lite mer påläst om våra svenska värdegrunder inom skolan. Jag tycker att sånt här är intressand, men jag vill inte ha en tenta på det.

Kilade över till Ann-Sofie i spöregnet förut i dag. Där testade jag hennes spikmatta och lånade med den hem. Väl hemma la jag mig på den på golvet, sen satte jag mig och åt middag. Då kom katten och skulle testa den! Har ni sett det klippet på internet med katten som ska ställa sig på en kaktus som slår på den för att den är så vass? Min katt reagerade likadant, hihi! Så gulligt.

Förresten, Dennis mormor har addat mig på Facebook. Snart får jag nog en förfrågan av hans 4 åriga lillasyster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0