Jag vet! Jag ska! Jag måste bara...

Franck och jagMan har alltid så många bra orsaker till att inte ta tag i pluggandet inför tentan. Som att städa, det har aldrig passat bättre än nu. Att baka, ja det är väl på tiden att det sker nu och inte nästa vecka? Det kanske är dags att tvätta lite? Hur rolig man är egentligen..

Men jag har iaf gått igenom demokratin i dag, och det gick väldans snabbt. Jag tror jag begriper mig på det bättre än vad jag tidigare trodde. Så det är en positiv överraskning, att slippa sitta och nöta in det i hjärnan. Det ska jag däremot göra med alla förbaskade läroplaner och dess historia. Men först ska jag ta tag i Domens eller hjärtats etik som verkar vara lätt att skumma igenom tillsammans med en stor mugg med kaffe och några pepparkakor <3

Jag ska bara slita mig ifrån datorn...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0