Harry Potter?

Jag gick förbi optikern i all hast i går då de erbjöd ett gratis syntest, och det visade sig att jag behövde glasögon. I dag ringde jag dit för att kolla lite priser. Bara bågarna kostar minst 1000kr, sen tillkommer glaset! Så jag ska ringa dit och avboka min tid och istället leta upp en billigare optiker, det finns ju ganska gott om sådana här i Karlstad.

Jag har tidigare besökt några optiker med de har inte velat ge mig glasögon trots att jag tycker att min syn har blivit sämre. Det kanske bara är denna firman som vill tjäna lite pengar på mig. Greedy bastards.

I morgon ska jag inte gå till skolan. Vi har bara en föreläsning och den kan jag ändå inte stanna kvar och ta del av hela. Jag ska nämligen på begravning i morgon och jag vill vara där och visa mitt stöd. Då lägger jag skolan åt sidan.

Nu ska jag äta lite pepparkakor och lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0