Surt sa räven!

Nej nej nej, jag har inte ramlat ner i en snöhög och blivit sittandes där. Jag har bara inte haft någon ork att sitta vid datan efter praktiken. Det är så långa dagar där så den gnutta energi som finns kvar i kroppen vill jag inte ödsla på en dator. Då försöker jag att vara social med människorna runt omkring mig som jag faktiskt kan se.

Förkyld har jag blivit, och fick stanna hemma igår. Vilket jag får sota för den 23/12 då jag måste åka tillbaka till praktiken fastän den egentligen är över. Surt sa räven!

Måste säga att jag är lite besviken över att jag inte fick någon inbjudan till mitt gamla jobbs luciafirande.. Har de glömt bort mig helt och hållet?

Folk har hunnit fylla år också! De grattishälsningarna kommer här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0