Jisses!

Min dator har råkat ut för virus och skickar runt massa konstiga länkar via msn, så just nu är det EN som är online och som inte har blockat mig. Jag förstår om jag är blockad, vem vill ha virus på sin dator? Men jag känner mig lite ensam nu när ingen skriver till mig.. Jag har sparat över de viktigaste bilderna och de två aktuella rapporterna jag skriver i skolan på ett USB-minne ifall datorn skulle kollapsa. Bättre att vara på den säkra sidan.

Förut begav jag mig ner på stan för att hitta de sista julklapparna och tro det eller ej, jag lyckades faktiskt! Sådär lagomt i tid två dagar innan julafton. De ska slås in redan i dag så jag har det avklarat. Ska även slå in några åt Dennis, så snäll som jag är.


På tal om snäll! Jag var iväg förut och testade mig för att bli blodgivare.. och jag kan säga att det inte är något för er som är rädda för nålar. Jisses vilken nål! Jag är inte rädd för nålar, men jag är är väldigt glad att han inte visade mig den förrän efter provtagningen. Innan jag gick tog jag mig en varm kopp choklad att ha på vägen tillbaka till stan, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0