Hujeda mig.

Helgen har varit bra, hann dock inte vila ut någonting för det var full rulle stup i ett!
På lördagen var det tenta och fest. På söndagen var syster Jenny+barn här och allihopa åkte iväg till Bergvik för en heldag.

I dag har jag varit till Willys och handlat med Helena, det var en riktigt bra idé från hennes sida. Nu har jag massa gott i kylen. Glömde ju bort hälften när jag var och handlade i går, men nu är det ordnat! Har även diskat masssssa disk som jag lyckats samla på mig. Skulle egentligen ha städat i dag eftersom jag inte hann med det i går... Men det får bli i morgon. Då ska jag även tvätta kläder. Hujeda mig.

Nu ska jag ta och kolla hur schemat ser ut för morgondagen och fixa eventuell matlåda. Har vi en kort dag räcker det med mackor.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha ooh fler låtar de dom, de ska ja söka på:D tack för tipset!

2009-12-08 @ 17:46:49
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0