TGI FRIDAY!

I dag var jag ledig från skolan, men jobbade istället. Hade ett kort pass mellan 7.30 - 14.00 så det gick snabbt. Efter det åkte jag och Dennisen in till stan. Där hittade jag äntligen en skolväska och ett par bra skor. Dock blev det inga vita (som jag alltid annars köper), utan ett par svarta.

Tanken var att jag och Lucy skulle gå på studentfesten i kväll på BMB, men hon var tvungen att vara en god med människa och jobba istället. Vilket jag förstår. Undrar om jag ska våga ringa Monika eller Helena från min studiegrupp och fråga om de ska dit... Hmm.. Orkar jag gå dit? Just nu är jag speedad på koffein så nu skulle jag klara det galant, men jag gick trots allt upp 6.15 i morse så det finns en risk att jag blir trött så fort koffeinet har gått ur kroppen. Äh, jag är bekväm av mig och stannar hemma. T R Å K M Å N S, jag vet. Men jag ska festa i morgon i en väns sommarstuga.

Teddybear sthlm. Gratis. Sthlm. 3/9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0