Kurslitteratur hit, kurslitteratur dit.

Jag lever, tro inget annat! Men jag har haft fullt upp nu, och när jag väl är ledig har jag inte orkat sitta framför datorn. Sitter redan tillräckligt här och letar kurslitteratur som det är.

Skolan går bra, hur mkt folk som helst överallt. Men jag har börjat hitta rätt så bra tycker jag. I dag t.ex. letade jag upp mitt klassrum för i morgonbitti och hittade det med en gång. Jag gick inte ens vilse, det ni! Jag träffade min klass för första gången i dag. Kan dock bara tre namn än så länge, men i morgon när vi ska jobba i studiegruppen ska jag väl förhoppningsvis lära mig deras namn också.

Nu ska jag jaga lite fler böcker. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.adlibris.com :)

2009-08-25 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0