Nyopererad

Har ni saknat mig?
Jag har inte kunnat skriva något då jag har spenderat tors-lör på sjukhuset. De tog min blindtarm! Så nu har jag tre små ärr efter den sk. titthålsoperationen. Navelpiercingen fick jag offra, det var lite synd :(
Känner mig lite omtöcknad fortfarande då jag opererades så sent som i går morse. Men det är sååå skönt att få vara hemma och slippa sjukhuskläderna. Maten var däremot jättegod!

Så i dag blir det inte mkt gjort för min del. Ska ta fram mitt påskägg och ligga på soffan hela kvällen har jag tänkt mig. Det har jag förtjänat efter att ha stått ut med alla nålar, slangar och petande läkare. Så det så.


Kommentarer
Postat av: Viola

tack så mycket :) Ja, det är du värd! Om jag inte är allt för trött imorgon kanske jag kan ta en promenad till dej m fika? Kryp ner nu i soffan o gotta dej m godis!

2009-04-18 @ 18:40:10
Postat av: Alexandra

Skönt att det gick bra iaf!

Mostra mi opererade bort sin blindtarm på min student. I Augusit nu ska hon operera bort gallan, ca 3 veckor efter förlossningen.



Tänk va många organ man kan klara sig utan egentligen..

2009-04-18 @ 20:12:08
URL: http://alexandrahansen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Skönt att det gick bra. Säg till när du är piggare så vi kan ses.



Jaa och Thomas var snygg ;D

2009-04-18 @ 21:37:51
URL: http://www.mrsintergender.blogb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0