Fodervärd

I dag blev jag tillfrågad om jag skulle ha möjlighet att vara fodervärd från augusti till april -09 till en liten chihuahuablandning. Hon som frågade är samma person som jag tänkt köpa hund av tidigare i sommar.
Så detta är ju ett perfekt tillfälle för mig (och Dennis) att testa hur det är att ha hund, utan några längre förpliktelser.
Som ersättning skulle vi få en valp ur en kommande kull.
Så nu har jag suttit och knepat ihop en bunt med frågor som jag mailade över. Hoppas att hon har kvar samma mail som hon hade tidigare...

Som alla andra dagar denna vecka så stängde jag på Kotten. Man blir så trött och seg när det bara är två barn kvar och det är ganska lugnt och stilla. Då är det skönt att komma hem.
Fast jag är inte hemma länge, för jag åkte iväg och tränade i dag igen. Gött.
Dock kommer det inte bli någon träning i morgon, då jobbar jag 7.15 - 17.15. Så det är jag som öppnar och stänger.
Jag får ta och pimpla lite kaffe så ska det nog gå vägen.

Nu ska jag dega ner mig i soffan och njuta av att det för en gångs skull är jag som får hålla i fjärrkontrollen, nu när D inte är hemma ^^

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0